
ЧЕСТО ПОСТАВУВАНИ ПРАШАЊА - ДИГИТАЛНИ УСЛУГИ
Одговори на најчесто поставувани прашања.
- Ве молиме да го приклучите Вашиот токен уред (УСБ) во портата од компјутeрот и потоа да кликнете на копчето “Најава”. Откако ќе се вчита името и презимето на сопствениокт на сертифкатот, Ве молиме внесете го пинот кој што Ви е проследен на e-mail и кликнете потврди.
- Ве молиме кликнете на www.netbanking.mk и превземете ја екстензијата и компонентата за потпишување кои што се прикажуваат на Вашиот екран како pop-up. Откако ќе ги превземете, Ве молиме превземете и инсталација за Вашиот токен од линкот Упатство за инсталација на компоненти за Токен.
- Ве молиме доставете го токенот во најблиската експозитура на Шпаркасе Банка за да се проследи за деблокада на пин.
- Ве молиме да го доставите токенот во најблиската експозитура на Шпаркасе Банка за да се проследи за обнова на сертификат.
- Ве молиме да го пополните барањето во прилог и да го проследите на соодветната e-mail адреса наведена во барањето.
- Ве молиме да аплицирате за користење на апликацијата во најблиската експозитура на Шпаркасе Банка. Откако ќе аплицирате ќе Ви пристигнат нa SMS и e-mail активациски кодови со кои што ќе може да ја активирате апликацијата S-Banka.
- Ве молиме да го контактирате Вашиот персонален банкар за да Ви проследи активациски кодови за најава.