Поплаки

Информација за начин на поднесување на поплака

 

Доколку сметате дека во деловниот однос со Банката е повредено некое ваше право, слободно доставете ни поплака.

Во прилог Образец за поплака/пофалба

КАКО ДА НИ ПРАТИТЕ ПОПЛАКА?

Поплака можете да ни доставите преку некој од следните канали на комуникација со Банката:

E-mail

Испратете ни е-маил на poplaki@sparkasse.mk

Онлајн-образец

Пополнете го онлајн-образецот и испратете ни го

Телефон

Контактирајте нѐ на 02/ 15 050

Експозитура

Писмената поплака доставете ја во некоја од експозитурите на Банката во соодветно поставените кутии за поплаки.

Писмено

По пошта на следната адреса:
Шпаркасе Банка АД Скопје
Одговорно лице за поплаки
ул. Васил Иљоски 14
1000 Скопје

КОРИСНИ ИНФОРМАЦИИ ЗА ПРОЦЕСОТ НА ПОДНЕСУВАЊЕ ПОПЛАКА

1. Наведете ги вашите лични податоци: име и презиме и податоци за контакт.

2. Опишете го проблемот во целост за негово побрзо и поефикасно решавање.

3. По поднесувањето на поплаката очекувајте одговор во најкус можен рок, не подолго од 15 работни дена.

4. По разгледувањето на вашиот случај ќе ве информираме за одговорот.

Вашето мислење ни е од драгоцено значење бидејќи задоволството на клиентите е една од клучните цели на Шпаркасе Банка.

Шпаркасе Банка континуирано прави напори да им обезбеди врвна и квалитетна услуга на клиентите и унапредување на корисничкото искуство.