
ЧЕСТО ПОСТАВУВАНИ ПРАШАЊА - ДИГИТАЛНИ УСЛУГИ
Одговори на најчесто поставувани прашања.
ЧЕСТО ПОСТАВУВАНИ ПРАШАЊА - ДИГИТАЛНИ УСЛУГИ
За најава на Netbanking има 3 опции:
- Најава со push нотификација.
- (Внесте го Вашето корисничко име и кликнете на најава. Ве молиме отворете ја Вашата апликација С-Банка на Вашиот телефон и кликнете потврди на push нотифкацијата.)
- Најава со токен сертифкат.
- (Ве молиме да го приклучите Вашиот токен уред (УСБ) во портата од компјутрот и потоа да кликнете на копчето “Најава”. Откако ќе се вчита името и презимето на сопствениокт на сертификатот. Ве молиме внесете го пинот кој што Ви е проследен на e-mail и кликнете потврди.)
- Најава со М-токен.
- (Внесете го Вашето кориничко име и внесете бројче генерирано од апликацијата С-банка во мени С Токен - Генерирај ОТП.
- Ве молиме отворите на www.netbanking.mk и да ги превземете екстензијата и компонентата за потпишување кои што се прикажуваат на Вашиот екран како pop-up. Откако ќе ги превземете, Ве молиме превземете и инсталација за Вашиот токен од линкот Упатство за инсталација на компоненти за Токен.
- Ве молиме доставете го токенот во најблиската експозитура на Шпаркасе Банка за да се проследи за деблокада на пин.
- Ве молиме да го доставите токенот во најблиската експозитура на Шпаркасе Банка за да се проследи за обнова на сертифкат.
- Ве молиме да го пополните барањето во прилог и да го проследите на соодветната e-mail адреса наведена во барањето.
- Може да ја активирате апликацијата S-Banka со користење на Вашот профил од OneID. Активирајте ја апликацијата со кликање на копчето OneID верификација.
- Ве молиме да аплицирате за користење на апликацијата во најблиската експозитура на Шпаркасе банка. Откако ќе аплицирате ќе Ви пристигнат нa SMS и e-mail активациски кодови со кои што ќе може да ја активирате апликацијата S-Banka.
- Ве молиме да се јавите на контакт центар 02/15050 за да Ви бидат испратени нови активациски кодови по СМС и e-mail.