Сакаме да го слушнеме вашето мислење.
Сакаме да знаеме што очекувате од нас.
Сакаме да бидеме подобри!

Ние сме тука за вас и за вашето мислење, искуство, коментари, предлози и пофалби кои ни овозможуваат да се развиваме во вистинската насока и да бидеме сѐ подобри. Ние како ваша банка сакаме секогаш со нас да се чувствувате пријатно и да ви ја дадеме услугата како што вие посакувате.

За да го постигнеме тоа, ве молиме да споделите со нас сѐ што ви се допаѓа и што мислите дека може да биде уште подобро. Сега е вистинското време да ни се обратите. Ве очекуваме!

Изберете го начинот на кој ќе ни го доставите вашите предлози и пофалби.

Онлајн образец

Пополнете го онлајн-образецот и испратете ни го.

E-mail

Испратете ни е-маил на

poplaki@sparkasse.mk

Телефон

Контактирајте нѐ на
02 3200 531 / 02 3200 715

Писмено

на следната адреса:
Шпаркасе Банка Македонија АД Скопје
Одговорно лице за поплаки
ул. Македонија бр. 34, 1000 Скопје

Доколку сакате да го искажете вашето незадоволство или да поднесете поплака, ве молиме да ја доставите на следниот линк, бидејќи таа ќе биде разгледана со посебно внимание.